facebook

Bara för att vi inte har bloggat på länge kommer lilla jag.. Sanna Nilsson Lidin hit nu igen och ska lägga upp min senaste händelse på facebook xD
hahahaha
.
gick bakom våra hallon och så hörde ja en massa jävla getingar, fatta rädd ja blev, slutade fan aldrig springa omkring! undrar vad grannarna tänkte när dom såg mig springa omkring som en galning.. typ "aah kolla den feta kossan som springer där! :o"
+ att vovvi fick ju också dom på sig :( ahö ahö...
2 sekunder sedan ·  · 
.
.
ja....så kan de gå ^^
chaooo
.
.
ah, bjussade på en bild..
Har ju färgat håret blont vettu B-) tihihihihhi
.
.
klicka på länken här! för att komma till min blogg, eller titta bland länkarna efter Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0