Världens bästa dag!! <3

Idag är det världens bästa dag!

Jag har ju nu fått sommarlov!

Josefine fick det igår men wath evvver?? xD HAHA
Idag är jag ''KNAS''.. xD hahahaha

Men igår var det ju somsagt Vendela's tjejkväll :D<33333
Det var skit kuuuul!!!!!! :D:D:D:D:D:D
Kan man dampa mer? o.O
Men iallafall så kommer det kanske någon bild hitt... eftersom att hennes mamma knäppte kort å de :P
Vet inte ifall hon vill skicka dom bilderna till mig eftersom att hon har ju kopieringsförbud. Men jag hade ju hursom hälst frågat först!<3333
...
Men senare ikväll så blir det att fa med my familyy tooo Waldorfff (Hur stavas det?o.O stroa =???)
Nä, nu ska jag ta och fixa mig lite att göra xD hahaha
Har ju boooooring...
"som sagt.. idag är jag ''knas'' xD haha"

Men, vi ses!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0