㋖ Tivolit idag...

... var skit kuuuul !! Höll på att sriva något annat som ni inte vill veta vad !! den bokstaven ligger mellan J & L xD haha
bäst man e! alltså sissta bokstavet på kul istället för l då x) haha
anyway...
Kan ju visa er vad Josefine skrev...

Åkte först Alibaba med Sara och Sanna, sen Over the top med Sara och Arjan och till slut Stardancer med Sanna, snacka om att hon har modig idag! Hon har även åkt Virvelvinden med Arjan och Dila. Sanna som typ inte vågar åka annat än Alibaba!

HAHAHA
Där hör ni !!
Är man en duktig liten flicka va?
va?
jag hör er inte !!

Men jag kan skriva om hur det var...


Alibaba: Jag bara älskar den karusellen !!
Finns det någon roligare?
När man åker ner så skänner man bara i magen
asså något konstigt bara!

Virvelvinden: HELVETE !! (där gick mitt löfte om att inte svära..)
Den kommer jag då inte åka någon fler gång !
Jag varnar er !
Många kanske tycker att den är rolig, men jag höll
på att spy !!
Och mina skinder bara dallrade å sögs bak av farten xD
det var nog det ända som var roligt!
(jag har även hört att
nr 7 är helt nerspydd !)
Där hörde ni vad som kunde hända på det nummret som
jag satt på xD
haha

Star Dancer:
Jäääää!
Jag älskar den !!
Josefine sa att antingen så
åker vi den eller
Brake Dance. Då frågade jag
ifall den var ännu mer snurrig
än virvelvinden, å då sa hon,
jo lite mer o.O
Så jag tog självklart Star Dance :D
Men eftersom att jag redan hade
börjat, må illa från virvelvinden
så blev jag illamående efter den
här !
Jag fattar inte vad det är som har
hänt med mig!

Men, btw, jag och Josefine åker på onsdag till morfar, inte måndag. Kusin(Johanna) fyller år på onsdag och då kommer morfar och säkert fler och firar och efter det åker vi! :D
(kopierade från Josefines blogg men ändå xD skrev bara lite annat x) hehe)
Har inte så mycket mer att skriva ! ;P
Har redan smått packat lite till morfar..
.. så ska nog ta å käka lite godis nu xD
Tivolit imorn också x)<3
ÄLSKAR DET !!
Jonathan e där nu xD haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0