tillbaka...

...från grillningen :)
Det var fan skit skoj! Vi tog typ as mycket bilder, från Klaras mobbe xD haha skoja, jag menar ju alltså 'mobil'. Är rätt så hungrig men jag tror nog att jag fixar mig lite varm choklad innan Greys börjar.

Dagens fråga: Ska ni se på Greys Anatomy ikväll?
Isåfall så kan jag berätta att det börjar om exakt 10 minuter :D eller ja alltså 21.00 :P på tv 3 :)
Det är asbra! Men som sagt så är ju klass 6b bäst! asså ni fattar kanske inte, men det är så att VI VAN ÖVER FÖRÄLDRARNA!
Simon körberg var ju bara för bra!
Han sa så här till sin mamma:

Simon sköt iväg bollen rätt så långt.
Vi: MEN SPRING DÅ!
Simons mamma missade bollen så att den rullade under benen på henne.
Simon: Ifall jag nu hade sätt att mamma hade stått där så hade jag ju sprungit. Solen bländade mig, så jag såg inget xD
(saken var ju att där vi var, var det ju skugga xD hahaha)

När vi hade bytt och det var Simon'k's mamma som skulle sjuta iväg bollen så sa...
Simon: ja, nu är det ju bara att gå fram här då xD hahahahaha :D

Hahahaha
Jaha nu är det 5 minuter kvar tills det börjar :)
Måste dra!!!! bye!<3
(ska ju vara på skolan imorn från 08.10 - 10.30 XDXDXD hahahaha sen ska jag till stan :D Missa inte!)
Göm inte!!!

~ stråk stallet kommer att spela imorgon på kulturens hus vid Entrén, vid fiket :D Glöm inte att komma och titta!
(jag kommer att ha håliga byxer, något linne och en svart kofta typ :D hehe)
nu ska jag dra!
2 minuter kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0