Things happen ..

Hejsan! Urkass uppdatering.. I KNOW! Men det är sommarlov och jag har min egna blogg så det förklarar ju saken. Kan berätta smått om början på mitt lov..


Fredag 11/6: Systers avslutning, sov hos Malin B.
Lördag 12/6: Firade Davidkusin(Sannas bror), sov hos Malin B.
Söndag 13/6: Sov hos Malin B.
Måndag 14/6: Kom hem från Malin B.
Tisdag 15/6: Nördade goSupermodel, ohyes.
Onsdag 16/6: Blev 14 och ett halvt år, yey.
Torsdag 17/6: Minns inte riktigt, tror det var då jag sov hos Malin B.
Fredag 18/6: Köpte McFlurry med Nila, sov över hos Dila.
Idag: Det blir att kolla på Victoria och Daniels bröllop!

Så, nu vet ni lite grann iaf! Ids inte skriva nå mer, vi ses!

/ josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0