snart...

...ska jag och mamma fara till borgmestar skolan och spela brännboll med klassen. Varför vi åker dit är för att dom har bättre grillställe ;P haha
Jag kom även på idag att jag var ju förskyld förra året också när vi spelade brännboll med klassen! Det är alltså vi i 6b mot föräldrarna! xD Hoppas vi vinner! Förra året vann föräldrarna :( men idag ska vi ta revanch(?) Mamma sitter och äter nu så vi ska snart cykla dit. Typiskt att jag ska vara förskyld det här året också! -.-' ååååh. Hopastar som F-.-'N!! -.-'  Nä nu skajag kära upp korv och blanda saft ^^ hihi
byee!


Kommentarer
Postat av: ☆Josefine☆

sv; ahhahahahahahaha, fattar preciiiiiis!

2010-06-05 @ 14:43:27
URL: http://rosabling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0