㋖ Snart..

.. så är headern där den ska vara :D
ska ladda upp den nu.
Vem vet du kanske ser den nu? :)
Men ni ska få se den och min förra och så ska ni säga vad ni tycker om den!

NU E JAG SUUUUUUUUR !!!!

H*'ETrS J'*LA[I?T] }O=!!
Gjorde så att ni inte ser vad det står!
Men allvarligt !!
Det går inte att ladda upp den !! :O:O:O:O:O
JAG DÖÖÖÖÖÖÖR SNART!
Har suttit hela dagen å gjort den och så funkar den inte !! :O:O:O:O
Jag blir bara så irriterad!!


Får nog ta och göra en ny -.-'
åååååååh !
Snart ber jag att göra en åkabort header !
För jag blir bara så sjukt förbannad !!
Har blivit äcklad av en sak nyss, å så kommer det här nu !!
ååååh !

Josefine ifall du ser det här... SÅ BÖRJA GÖRA EN ÅKA BORT HEADER !!
JAG FÅR EN BLANDNING AV PSYKBRYT OCH DAMP !!
Kan man få en sån blandning ?? o.O e jag konstig idag eller ??
Kan någon svara på det ?

Jag måste nog vara konstig !!
Jag har åkt virvelvinden och Star Dancer igår, hade ALLDRIG vågat det förut !
Och så har det hänt en till sak som jag inte vill berätta.. något som Jenny e inblandad i ! -.-' å så ska vi va me dom imorn! =O
Hur kan jag våga de ? Saken är ju att jag vågar ju inte de men jag gör det bara ! o.O
Sån har jag alldrig varit !!
Herregud!

Jonathan kom iallafall nyss och gav mig en Honungs pastill eller vad det nu heter. De var ju rätt gått :D :thumbup: hehe
Ska nog gå nu ! :D<3
syyyyyaaa ! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0