kass uppdatering xD

FÖRST TEXTEN SOM BILDEN SKA BESKRIVA, SEN BILDEN UNDER!

Du och en bästa vän- Jag å Ellie efter gymmet <3


Du som fotograf- --

En bild som du aldrig visat- Jag å josefine för typ 100 år sen


En dag du minns- daglägret <3


En konstig bild- HAHAHAHAHA XD var inte ens meningen att den skulle visas någon gång!!xD


En bild som väcker känslor. - ooojj, vad vi var seriösa ! xD


En plats du saknar - Signes(min gammelmosters) stuga i Nordingrå ..
det är en jätte fin utsikt från altanen där !!
speciellt när solen går ner bakom bergen där :P <3

Någon du litar på -  Ivory <3 Foto: bild1: Ellie, bild2: Ellie, bild3: Hanna Johansson


Någon du saknar - tiden då man inte var förstor för att rida HP och bonbon :')
High power<3
bonbon <3

Någon du älskar - Ivory <3 Foto: Ellie




Någon som betyder mycket - Ivory <3 foto: Ellie


Någon som ger dig inspiration - Vet inte O.o

Någon du tycker om - Ivory <3 Foto: Beatrice ...


Någon du vill träffa. - tomten xD haha


Någon du tycker är söt Ellen Almgren och High Power together <3 :D



Någon du tycker är snäll - kusin 'Karlsson

Kusin ' Karlsson <3

Något du skrattar åt - bilden xD hahaha


Någon som alltid ställer upp för dig - Ellie och Josefine <3


Någon som är viktig för dig - Josefine<3


Dig själv nyligen
(jenny har inte skickat dom till mig än xD kmr om någon dag :P)

Dig själv

flummobarn xD

sorry för den dåliga uppdateringen :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0