㋖ hmm

Vad ska jag skriva om??
Jag var med Jenny å någon kille som typ heter Rasmus lr va han nu heter xD haha
kommer inte ens ihår de o.O
Men skit samma i de..
Vi var gick typ bara omkring på stan å drällde xD haha, ne de gjorde vi inte :P
Men vi hade inget att göra så vi satt för det mästa på buss stationen för att han bor ju i Älvsbyn å då skulle han ju hem sen :P haha


Ja.. Jag kunde ju inte ladda upp dom där satans headerna som jag har gjort till den här bloggen, som jag har ägnat mig flera timmar på :mad: ... så jag skatade mig till att Josefine skulle göra en, även om den bara skulle bli slarvig xD haha
Och det blev även ändringar då.. Morfar skulle ju på dans på Onsdagkväll och den var typ i Älvsbyn om jag mindes rätt xD haha
typ Älvsbyn hela tiden eller ?? o.O ni kanske inte fattar men ändå..
Josefines mamma (min moster) frågade morfar ifall inte vi kunde sköta oss själva hos han då den kvällen, men eftersom att han skulle dit så kanske det inte skulle gå så bra ! :P så det blev då att fara till morfar på torsdag istället :D♥ Huvudsaken är ju att vi får komma dit ! :O
Men då ska vi gå på Bpden'a'live :D:D:D jääääää!!
och där ska jag åka Star Dancer :D:D♥  Jag sa det själv !! ;P haha

Undra vad jag ska göra nu!! o.o
Har ju tråkigt !
Men som tur är är ju maten snart klar :D ♥
Jag e skit hungrig !! :O
Men vad roligt för er att läsa de !! joo väldigt .
Men nu ska ja gå ! :)


I augusti .. då jävlar är du min ponniii ! ♥
(hyrning som sagt ♥)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0