㋖ Gör åkabort Headern..

Nu ska jag börja göra åkabort headern :) hehe
Vi kommer att plannera med morfar någon gång nu i veckan. Och vi vill då åka till morfar från Måndag - Söndag, alltså 1 vecka, i veckan efter midsommar :)<3 hehe
Länktar som FAAAN! sry för den ;P hehe


Ska nämmligen sluta svära på inläggen nu ! Det kommer väll gå som Josefines Nyårslöfte med att sluta knäcka fingrarna xD efter 4 minuter så knäckte hon dom xD hahaha
Nog för att jag är beroende av det och jag inte kan sluta! :O Men jag försöker faktist! Nu för tiden så knäcker jag för det mästa bara 2 fingrar.. Alltså lillfingrarna. Jag gör så att pekfingret tar tag i toppen av lillfingret så derför är mina lillfingrar så snea!
+
Att jag knäcker..

- Ryggen.. "Jag sätter menen mot någonting som typ ryggstödspinnen (som håller upp ryggstödet) och så drar jag till höger, sen till vänster. Går inte att förklara.."

- käken "jag vrider käken först åt höger, sen vänster, sen bak *knaak* första gången gör ont men man vill ändå fortsätta xD haha"

- Stor tån.. "vickar bara på stortån så knäcks dom.."

- tån brevid stortån "trycker längst in på tån(där den börjar sticka ut) så *knaaak*"


Kan nu även bjuda på 2 bilder på mig och Josefine från stan :D<3


Vi e så jävla snygga!


Vi tog mer bilder men Josefine kunde inte ladda upp :/ :(<3
Men nu ska jag börja på headern!! ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0