㋖ Godmorgon eller? ;)

Godmorgon.. eller kan man säga så?
Jag klev upp för en timme sen ;) haha
12.12 e kl nu xD haha

måste ta och packa idag, till morfar, eftersom att vi åker ju imorgon. Men jag kommer ju inte vara helt borta ! ;P
jag kommer ju att sitta med min mobil (haha, det är mammas jobb mobil) och uppdatera här på bloggen genom mina sms x) haha
men nu måste jag gå :P har inte så mycket kvar att packa, men jag ska ta med mig så mycket så jag vet inte ifall väskan räcker xD haha
Det är kläderna som är ivägen x) hahaha

Får kanske ta min resväska(den är jätte liten ^^ haha) för den kan man ju göra större genom att dra i en dragkedja, å då har väskan blivit större :P haha + att man rullar ju den. Man bär ju inte på den precis!  eller ? o.O

ajja, ska läsa lite andra bloggar, sen får jag nog ta och packa... roligt men jobbigt !! Den väger ju redan typ 1,5 ton ! :O:O
shiiiit !!


men vi ses,.. byee ! , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0