㋖ eller hur?

du hade faktist rätt om att det var den bästa karusellen !! :D:D
hehe

Men ska bara meddela er om bilderna då jag åkte virvelvinden att jag inte har på mig någon blöja !!
Jag hade faktist på mig mina vita Shorts x) haha
å de ser ut som att jag bresar på menen, men det gör jag inte !! xD hahaha
De e den högra sidan av låret som ni ser ;P haha

Men borde igentligen duscha nu men årkar inte -.-' åååh !!
Har j*vligt fättigt hår !!! -.-' ovanligt eller ??
Nej, inte precis !
Ska typ bara göra lite smått, å sen typ börja packa lite mer ;)
Men ska typ göra en åka bortheader nu ! Den förra gick inte att ladda upp -.-' åååååh !!
Men vi ses :D<3
bästa karusellen ever! <3<3 :D:D:D:D
Josefine                                Jag ;P x) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0