dålig uppdatering...

... jag vet!
Men jag har inte kunnat uppdatera på länge! Datan han varit helt cp xD haha
Egentligen får jag inte sitta vid datorn nu, men jag vill bara lägga upp ett inlägg iallafall :P

Om Fredagen:

Jag, Josefine och Jenny'l skulle åka på discot. (Josefine skrev ett inlägg om de :P haha) men en i min klass an ordnade det också å de xD. haha Dorcas heter hon :P hehe men  iallafall så dom 5 första som kom in i discot kom in gratis :D Jag, josefine och Jenny'l var en av dom :D:thumbup: haha är man bäst eller?
haha

Mer om dagen:

Har fått jobba med kompiskorten. Årkar inte förklara om för er vad det är men strunt samma... Är förtfarande inte klar! Har 3/4 kvar ;P haha
Måste gå nu ;)
men kan bjuda på en bild :)

Daglägret 2008 tror jag att det var xD haha jag är längst till höger ifall ni inte ser det :P
Foto: Lova osten.. ;) haha. Kan säga namnen :P
Tova.....Hanna Enoksson Mäki.....Hanna Johansson..... Beatrice någonting..... Sanna Nilsson Lidin
Som står upp: Hanna Boman (bombom :))
ses!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0